Igazgatási szünet 2019. december 23-tól 2020. január 3-ig a Polgármesteri Hivatalban!

Aszód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében biztosított jogkörében eljárva, figyelembe véve a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenő idejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13-15. §-jaiban foglaltakat, a 129/2019. (XI.20.) számú határozatával  2019. december 23. napjától 2020 január 3. napjáig –  ügyelet biztosítása mellett,- IGAZGATÁSI SZÜNETET rendelt el  az Aszódi Polgármesteri Hivatalban,  a személyes ügyfélfogadás szünetel.

TELEFONOS ÜGYELET HALÁLESET ANYAKÖNYVEZÉSE ESETÉN:
2019. DECEMBER 16. 17. 18. 06 30 659 4373
2019. DECEMBER 19. 20. 06 30 816 0436
2019. DECEMBER 23. 30. 06 30 659 4373
2019. DECEMBER 31., 2020. JANUÁR 2.3. 06 30 816 0436

 A Polgármesteri Hivatal következő ügyfélfogadási napja 2020. január 6-án, hétfőn lesz a szokott rend szerint.

Szíves megértésüket előre is köszönjük!

Aszód Város Önkormányzata