Kezdőlap

Állásajánlatok

Aszód Város  Önkormányzat Képviselő-testületének

PÁLYÁZATI FELHÍVÁSA

Aszód Város Könyvtára, Művelődési Háza és Muzeális Gyűjteménye intézményvezetői állására


Aszód Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet alapján pályázatot hirdet integrált kulturális intézmény intézményvezető munkakör betöltésére.


Munkaviszony időtartama: határozott idejű munkaviszony

A munkakör megnevezése: igazgató

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időtartamra: 2024. december 1-től – 2029. november 30-ig szól.

A munkavégzés helye: Aszódi Integrált Kulturális Intézmény
Pest vármegye, 2170 Aszód Kossuth Lajos utca 72.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:


Az intézményvezető/igazgató felelős az intézmény valamennyi telephelyének  szakszerű és törvényes működéséért, takarékos és hatékony gazdálkodásáért.

Megbízatása alatt gyakorolja a munkáltatói jogokat az intézményi dolgozók felett, dönt az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet jogszabály nem utal más hatáskörébe.

Felelős az intézmény alapító okiratában meghatározott önkormányzati közművelődési alapszolgáltatások biztosításának ellátásáért.
Felel az intézmény gazdálkodásának rendjéért, megbízatása alatt az éves költségvetés időarányos betartásáért, a költségvetési bevételek teljesítéséért.

Képviseli az intézményt, mint önkormányzati közművelődés, kulturális, muzeális szolgáltatást nyújtó intézményt.
Az intézmény feladatellátására vonatkozóan munkatervet és szolgáltatási tervet készít.

Gondoskodik a törvényesség és munkafegyelem megtartásáról, eljár a hatáskörébe utalt minden egyéb ügyben.

Közreműködik a település rendezvényeinek előkészítő-szervező munkájában.
Együttműködik a város intézményeivel, kulturális tevékenységet végző civil szervezetekkel, egyházakkal.


Illetmény és juttatások:
A létrejövő munkaviszony a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (továbbiakban: Mt.) hatálya alá tartozó munkaviszonynak minősül, így a bérezés és személyi juttatások megállapítására a Felek közötti megállapodás, belső szabályok, munkáltatói döntések, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
• 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 1. mellékletének 4. vagy 8. vagy 9. pontja alapján: – szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, – végzettségének és szakképzettségének, vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlat megléte.
• államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának, figyelemmel a 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. § (1)-(2) bekezdésére.
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: A pályázat benyújtását megelőzően elvégzett – 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelő – tanfolyam igazolása.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:


• a pályázó részletes szakmai önéletrajza,
• a szakmai és vezetői gyakorlat teljesítésének hitelt érdemlő igazolása,
• az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program,
• a végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok hitelt érdemlő igazolása,
• érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
• a munkakörrel kapcsolatos fizetési igény megjelölése,
• amennyiben elvégezte 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. § (1) bekezdésében foglalt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyamot, arról szóló okirat másolata, ha nem, akkor nyilatkozat a tanfolyam két éven belüli elvégzésének vállalásáról, kivéve, ha rendelkezik jogász vagy közgazdász szakképzettséggel,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez és továbbításához, valamint ahhoz, hogy a pályázatok elbírálásában résztvevő személyek azt megismerhessék,
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság alatt,
• nyilatkozat arra vonatkozóan, vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz,
• a pályázó nyilatkozata, arról, hogy nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom,


A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően 2024. december 1. napjától


A pályázat benyújtásának határideje: 2024. szeptember 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Pénzes Tiborc Szabolcs polgármester nyújt a következő telefonszámon: 06/30/3898503

A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot az allaspalyazat@aszod.hu e-mailcímen vagy személyesen zárt borítékban a 2170 Aszód Szabadság tér 9. szám alatt a Hatósági és Titkársági Osztályon lehet benyújtani

A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat elbírálásáról a 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 6. §-ában meghatározottak alapján, a Képviselő-testület dönt. A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 30.

Tájékoztatjuk a pályázókat, hogy a benyújtott pályázati anyagokat a pályázat elbírálásáig őrizzük, a pályázati eljárás lezárását követően – a nyertes pályázó pályázati anyagának kivételével – megsemmisítjük.

A pályázat elbírálásának módja: A pályázókat egy eseti bizottság hallgatja meg és tesz javaslatot a megbízásra vonatkozóan a Képviselő-testület részére. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.