Tájékoztatás az Aszódi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásáról

Tisztelt Aszódi Lakosok!

A jelenleg kialakult járványügyi helyzetre tekintettel tájékoztatom Önöket, hogy 2021. március 8. és 2021. március 22. közötti időszakban személyes ügyfélfogadást az Aszódi Polgármesteri Hivatal nem tart.

A hivatali dolgozók ügyfélfogadási időben – telefonon és e-mailben – rendelkezésére állnak az ügyfeleknek.

Kérelmeiket személyesen a Szabadság tér 9. szám alatti épület földszintjén elhelyezett gyűjtőládába tudják bedobni. Lehetőség van továbbá a postai úton vagy elektronikus kapcsolattartási rendszeren keresztül eljuttatniuk kérelmüket.

Az alábbi elérhetőségeken kereshet meg minket a személyes ügyfélfogadás mellőzésével:

Postai cím: 2170 Aszód, Szabadság tér 9.

Telefonszám: +26 28/500-666

E-mail: aszod.titkarsag@aszod.hu

Az ügyintézők elérhetőségéről itt tájékozódhatnak: https://aszod.hu/ugyintezes

E-papír szolgáltatásról szóló tájékoztató: https://aszod.hu/tajekoztato-az-elektronikus-ugyintezesrol/

Kérem megértésüket!

Aszód, 2021. március 5.

Tisztelettel:

dr. Lukács Adrienn

jegyző