A Magyarország Kormánya által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, valamint a központi intézkedés hatékonyságának biztosítása érdekében 2020. november 11-től határozatlan ideig szünetel a személyes ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban.
A hivatali dolgozók a megszokott hivatali időben – telefonon és e-mailben – rendelkezésére állnak az ügyfeleknek, a személyes ügyintézést csak akkor vegyék igénybe, ha elkerülhetetlen!
Kérelmek beadására továbbra is van lehetőség postai úton vagy elektronikus kapcsolattartási rendszeren keresztül, (ügyfélkapu regisztrációval rendelkező lakosok részére) illetve a földszinten elhelyezett gyűjtő ládában.
Az alábbi elérhetőségeken kereshet meg minket a személyes ügyfélfogadás mellőzésével:
Postai cím: 2170 Aszód, Szabadság tér 9.
Telefonszám: +26 28/500-666
E-mail: aszod.titkarsag@aszod.hu
Az ügyintézők elérhetőségéről itt tajékozódhatnak: https://aszod.hu/ugyintezes
Amit az e-papír szolgáltatásról tudni kell: https://aszod.hu/tajekoztato-az-elektronikus-ugyintezesrol/
Amit az Önkormányzati Hivatali portálról tudni kell: https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas (ügyfélkapus regisztrációval rendelkezők számára)
Az intézkedések célja a lakosság védelme és a járvány terjedésének akadályozása.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!
Aszód, 2020. november 11.
dr. Ballagó Katalin
jegyző